Kaip veikia Instagram?

Ne paslaptis, kad instagram platformoje praleidžiu labai daug laiko. Nors čia esu nuo 2012m., tik pastaraisiais metais perpratau kaip viskas vyksta.

 Su Instagram'u rimčiau užsiiminėti pradėjau dirbdama savo senąjame darbe, kurio dėka taip pat turėjau galimybę išklausyti 6 valandų trukmės Instagram kursą. Norėčiau plačiau papasakoti apie savo patirtį kursuose. Ar jie verti tokių pinigų? Taip, jeigu esi žmogus, kuris ką tik susikūrė Instagram ir nežino kas tai per platforma ir ką joje veikti. Kitu atveju kursai tikrai neverti tokių pinigų (manieji kainavo apie 130-150eur). Galite įsivaizduoti kiek informacijos žmonėms buvo suteikta per tas šešias valandas. Tačiau mano atveju gal tik 10% tos informacijos man buvo naudinga.

Šiuo metu valdau 4 aktyvius Instagram account'us: mano asmeninis (@itsamberlife), mados (@streetwearmee), makiažo idėjos (@makeup.finest), bei darbo paskyra. Dar metų pradžioje savo asmeninėje paskyroje turėjau tik 3 000 sekėjų, o @streetwearmee ir @makeup.finest išvis neegzistavo. Per tą laiką eksperimentavau su įvairiomis programomis, "like" pirkimais, facebook grupių reklamomis, hashtagais ir t.t. Norėjau išbandyti viską ir sužinoti kaip viskas veikia.
Sekėjų, "like", peržiūrų pirkimas - išmesti pinigai. Kiekvienam iš šių dalykų išleidau po 2 dolerius įsitikinti ar tai išties veikia. Taigi gavau ir sekėjus ir video peržiūras ir like'us, tačiau nupirkti keli šimtai sekėjų buvo visiškai neaktyvūs ir per laiką vis po kelis dingdavo. Like'ai ir video peržiūros liko, tačiau ar tikrai verta save apgaudinėti? Beja tokius eksperimentus patariu daryti ne su asmenine paskyra.

Facebook grupės. Yra daugybė su Instagram'u susijusių grupių, kur žmonės keičiasi sekėjais ir like'ais, ieško influencer'ių, siūlo savo paslaugas ir tt. Šios grupės tikrai padeda Instagram pasiekiamumui gerinti, tačiau ir vėl gi, šiems žmonėms nelabai rūpi jūsų turinys ar kas jus toks.

Instagram DM engagement grupės -  tai nišinės grupės, kuriose gali būti maximum 32 žmonės. Jose žmonės like'ina ir komentuoja vieni kitų postus. Tokio tipo grupės būna ir Telegram bei Whatsapp programėlėse. Skirtumas tas, jog šiuose telpa kur kas daugiau žmonių ir Instagram nesuseka tavo veiksmų. Tačiau tai didelis "darbas" kasdien ar net po kelis kartus į dieną like'inti ir komentuoti kitų žmonių post'us tik tam, kad visa tai gautum atgal. Beje siekiamumui gerinti, Instagram komentarą turėtų sudaryti 4 žodžiai ir 1 emoji.
Instagram hashtagai yra labai svarbūs. Anksčiau jų nenaudodavau arba panaudodavau vos kelis. Galvodavau, kad tie random žodžiai su grotelėmis tik gadina bendrą vaizdą ir nesuteikia jokios naudos. Tačiau tuoj parodysiu hashtag'ų svarbą. Beja venkite hashtag'ų kurie yra labai populiarūs (pvz.: #makeup yra panaudotas 195,121,145 kartus), kadangi jūsų post'ai pasimes tarp šimtų kitų ir menka tikimybė, kad žmonės spės juos pamatyti. Geriau rinkitės mažiau populiarius (pvz.: #makeuptime yra panaudotas 999,807 kartus).

Hashtag'ų nauda. Instagram paskyra sukurta prieš savaitę laiko, kuri turi 600 sekėjų.
Laukite 2 dalies!

Komentarai

Populiarūs įrašai