Plaukų priežiūra


Kai buvau paauglė man labai patiko Hulk Hogan'o dukra Brooke Hogan (neklauskit kodėl, nes atsakymo neturiu). Na, o vaikas nebūtų vaiku, jeigu neturėtų pomėgio kopijuoti ir pamėgdžioti kitus. Brooke buvo blondinė, tad ir aš užsimaniau šviesesnių plaukų. Tai gi taip ir prasidėjo mano plaukų dažymo istorija. Pirmai šviesinau plaukus tik sruogelėmis (taip leisdavo mama), kiek paaugus nusidažiau visus plaukus blondiniškai. Na, o tada prasidėjo: vieną mėnesį blondinė, kitą mėnesį jau brunetė, o trečia - ryškiai rožiniais plaukais. Plaukų spalvą keisdavau beveik kas mėnesį. 

Galiu pasigirti, kad jau beveik 2 metus nedažau plaukų (pati tuom stebiuosi) ir beveik atsiauginau natūralią plaukų spalvą. Bei noriu pasidalinti visišku šių metų atradimu - natūraliu, kietuoju šampūnu. Nors ankščiau nebuvau natūralios, rankų darbo kosmetikos megėja, šie produktai visiškai pakeitė mano požiūrį. Šis šampūnas kiek kitoks nei įprastai, nes jis kietas. Muilą primenantis šampūnas suputoja jį sušlapinus, labai gerai išplauna plaukus ir neužima daug vietos, tad labai patogu keliaujant (nesiskaičiuoja į lėktuvo kosmetikos tūrį). Pagamintas iš aliejaus, gasulo molio, kokosų putoklio, hidrolato bei stiprinančius plaukus rozmarino bei ylang ylang eterinių aliejų. Produktas ne tik pagamintas iš natūraliu ingredientų, bet ir saugo gamtą, kadangi nėra įpakuotas. Pati jį naudoju jau ketvirtą mėnesį ir galiu pasakyti, kad mano plaukai dar niekada taip neblizgėjo ir taip greitai neaugo. Negaliu teigti, kad plaukai greitai auga būtent nuo šio šampūno, bet tai vienintelis produktas kurį naudoju. Tad siūlau visoms išbandyti ir isitikinti pačioms! Na, o norinčias įsigyti kviečiu prisijungti į šią Facebook grupę, kur rasite ne tik šį šampūną, bet ir didelį natūralių, rankų darbo produktų asortimentą - https://www.facebook.com/groups/aroma.magija/  , o jeigu nori jį išbandyti už dyką, dalyvauk konkurse mano Instagram paskyroje ir laimėk! https://www.instagram.com/p/BpBtmCvFMUn/?taken-by=itsamberlife


  


Komentarai

Populiarūs įrašai