Apie mane


Sveiki visi skaitantys mano pirmąjį blog'o įrašą!

Tiems kurie manęs dar nepažįsta: sveiki, aš Gintarė :) Badass baby since 1995.

Nors gimiau Kaune, save laikau visiška Palangiške, kadangi čia užaugau. Baigusi gimnaziją patraukiau atgal į gimtąjį miestą, kuriame šiuo metu kuriu savo ateities planus, o jų turiu daug, tad Kaune truputėli užsibūsiu.:) Turbūt Jums jau kyla klausimas "ką studijuoji?/ką studijavai?". Nieko. Visada buvau žmogus prie meno, tačiau net neįsivaizdavau kur stoti, į kokią srytį įlisti ar ką veikti ateityje. Lankiau muzikos ir dailės mokyklas, karate užsiėmimus, šokius (kurių tikriausiai nevertėtų užskaityt, nes nuėjau tik į 1 pamoką), tinklinį, žirgyną, dainavimą (patikėkit dainininkė iš manęs ne kokia) na ir kaip jaunam žmogui būdinga dar daug įvairiausių veiklų. Išaugus savo "bjauriojo ančiuko" amžių pamėgau fotkintis, bei fotkinti random dalykus. Sujungus fotografiją ir aistrą kedams bei madai, štai esu aš - instagram'e žinoma kaip @itsamberlife. Jau nuo paauglystės kūriau savo mini pasaulėlį instagram platformoje ir būriau bendraminčių ratą. Kai atėjo laikas apsispręsti kuom būsiu savo likusį(?) gyvenimą, aš to padaryti negalėjau. Jaučiausi taip, lyg nebūtų sryties kurią norėčiau studijuoti. Esu tokios nuomonės, kad jeigu nežinai kur nori stoti - nestok! Kam iššvaistyti 3 ar 4 metus + didelius pinigus mokslams, kad gauti diplomą ar specialybę, kuri tau galbūt visiškai nepatiks ar niekada nebus reikalinga? Neduok sau didelio spaudimo ir viskas savaime ateis su laiku...Šiam kartui apie mane užteks, o geriau susipažinsime ateities blog'uose!

Na, o kalbant apie patį blog'ą..Nepasakysiu ko tiksliai galite iš jo tikėtis, nes mėgstu visišką laisvę ir niekada savęs neapriboju. Dalinsiuos tuom, kuom gyvenu. Na, o jei sudominsiu bent vieną žmogų, vadinasi jau visa tai bus ne veltui.

Iki kito karto!:)

Komentarai

Populiarūs įrašai